idiOt

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Fega fan

Av KaKaN - 5 februari 2011 17:42

Så där ja. Lördag idag!

Halva helgen har gått nu.. älskar ledigheten!

Idag blir det wok som ska käkas! Är ju tvungen då jag köpte massa svamp osv som annars måste slängas.


Men hur är denna dagen då?

Jo Kenny har ju varit här på besök, riktigt trevligt! :)

Fick en liten present oxå, gillas skarpt :)


Sen då allmänt om killar.. har ingenting med Kenny att göra det jag skriver nu utan andra killar.

Vilka fega helveten!!

Massa snack och ingen verkstad!

Och så snackar dom om att vi tjejer är sådana, fan heller!


Skulle ju haft en dejt idag.. men då idioten inte hör av sig så kunde Kenny komma, vilket jag är mycket glad över! :)


Men om man bestämmer att man ska träffas en viss dag och sen inte hör av sig, då är det verkligen inget att sattsa på eller hur?


Nej usch.. Hans misstag!


Bara störigt som fan helt enkelt.. Men det finns fler som tur är ;)


Men visst saknar man den känslan av pirr i magen och ett leende på läpparna av bara tanken på den personen. Men va fan.. det kommer när det kommer, har inga förhoppningar just nu att finna den då dom flesta är idioter i mina ögon...


Förutom en person.. men han bor ju typ 40 mil härifrån :/

Så typiskt vill jag lova er!


Nåväl.. nu har ni fått läsa det skitet oxå!

Ska fortsätta min lilla dag här i lugn o ro :)

 
 
Ingen bild

Moohaha81

7 februari 2011 23:40

Tråkigt att höra att dejten aldrig dök upp. Men du sa det så bra, "hans misstag". Synd bara att detta späder på dina negativa tankar om hur killar är...Låt inte dessa idioter förstöra för oss andra ;)

KaKaN

8 februari 2011 16:16

nej då D, jag vet att inte alla är sådana ;)

 
Ingen bild

Fredde

11 februari 2011 01:26

Kakan, kommer till Malmö nästa vecka. Vore najs att träffas om du har lust. Hur långt till Klippan om man skall ta sig dit?

KaKaN

11 februari 2011 02:01

vet fan inte ens vem du e!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KaKaN - 20 mars 2011 00:47

Underbar låt!  

Av KaKaN - 19 mars 2011 23:04


Vi börjar med det absolut enklaste.. "ny" bild på mig! :)           En väldigt fin bild enligt mig själv :)   Men sen dessa 15 intressanta sakerna om mig själv... Fruktansvärt svårt!!!   Men jag ska försöka göra ett försök.. tror...

Av KaKaN - 18 mars 2011 18:47

Då var man inne på dag 5 i min lista. Nu handlar det om mina syskon.   Syrran: Pernilla, 14 år äldre än mig. En underbar människa som alltid ställer upp när man behöver henne. En liten solstråle som förtjänar det finaste som finns!   Br...

Av KaKaN - 17 mars 2011 15:55

Dag 4 : Mina föräldrar   Mamma: En av dom bästa människor som finns. Ställer alltid upp, hjälpsam även när hon själv inte har orken osv. En ängel i mina ögon. Mer än så behövs inte skrivas.   Pappa: Finna inga ord om honom.   ...

Av KaKaN - 14 mars 2011 22:54

Så där ja.. listan rullar vidare. Nu är de dags för dag 3: "meningen bakom mitt bloggnamn"   Oh ja.. vad ska man säga? IDIOT   hmm ;) Alla är väll en idiot ibland, så varför inte döpa sin blogg till det? ;)       MEN (!!) Nu mås...

Ovido - Quiz & Flashcards