idiOt

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Livet rullar på :D

Av KaKaN - 2 mars 2011 19:29

Lill-lördag idag ;)

Eller ja, onsdag om man ska va tråkig hehe


Sitter här o segar, glott på två program av big brother.

Vilket jävla skit program!!

Ena är fulare än den andra eller mer korkad än den andra!

Försöker knulla i huset, men för fasen, lite gupp under sängen och dom är "jätte stolta" över de, menar ni allvar?

Nej herregud, pantade människor ;)


Men nog om det ;)


Igår gick jag till djuraffären med lill fisen :)

Vägde henne, 23,4 kg vägde hon, den lilla klumpen börjar bli stor :D

Hon fick välja ett ben oxå, mums ;)


Jag har ÄNTLIGEN gjort färdigt den helvetes etik uppgiften :D

Känns förbannat skönt ;)


Sen måste jag bara ge er en liten hint om en liten sak...

Jag har fjärilar i magen <3



 
 
Ingen bild

Emma

2 mars 2011 19:46

Vad du är duktig Karin :-). Jag pallar verkligen inte fixa det sista idag så jag gör det imorgon. Hm, varfär har du fjärilar i magen? Blir ju nyfiken nu ;-)

KaKaN

3 mars 2011 06:46

ska berätta i skolan idag ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KaKaN - 20 mars 2011 00:47

Underbar låt!  

Av KaKaN - 19 mars 2011 23:04


Vi börjar med det absolut enklaste.. "ny" bild på mig! :)           En väldigt fin bild enligt mig själv :)   Men sen dessa 15 intressanta sakerna om mig själv... Fruktansvärt svårt!!!   Men jag ska försöka göra ett försök.. tror...

Av KaKaN - 18 mars 2011 18:47

Då var man inne på dag 5 i min lista. Nu handlar det om mina syskon.   Syrran: Pernilla, 14 år äldre än mig. En underbar människa som alltid ställer upp när man behöver henne. En liten solstråle som förtjänar det finaste som finns!   Br...

Av KaKaN - 17 mars 2011 15:55

Dag 4 : Mina föräldrar   Mamma: En av dom bästa människor som finns. Ställer alltid upp, hjälpsam även när hon själv inte har orken osv. En ängel i mina ögon. Mer än så behövs inte skrivas.   Pappa: Finna inga ord om honom.   ...

Av KaKaN - 14 mars 2011 22:54

Så där ja.. listan rullar vidare. Nu är de dags för dag 3: "meningen bakom mitt bloggnamn"   Oh ja.. vad ska man säga? IDIOT   hmm ;) Alla är väll en idiot ibland, så varför inte döpa sin blogg till det? ;)       MEN (!!) Nu mås...

Ovido - Quiz & Flashcards