idiOt

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

1 månad

Av KaKaN - 28 februari 2011 18:52

Sedan 1 månad tilbaka har jag fått kämpa för mitt liv.

En kamp som svävat mellan liv och död.

Men livet vann och nu sitter jag här och känner lycka!


Medicinen man käkar hjälper oerhört bra måste jag säga.

Nästan så jag är förvånad över dens effekt.

Men de e rätt patetiskt när man tänker efter.. 99 kr i månaden håller mig vid liv och sätter ett leende på läpparna och gör mina ögon mer piggare o gladare än på mycket länge!


Men idag kom min fina Zvea hem igen <3

Som jag saknar det lilla livet :D

Fast hon växer som bara den! haha


Just nu ligger hon o snarkar i sängen helt utslagen ;)

Trodde inte hon kunde snarka något speciellt, men fy fasen, här sågas de som bara den ;P


   En favorit i repris, så vacker på detta fotot :)


Men nu ska denna damen fortsätta med sin läxa, denna Etik uppgiften tar död på min hjärna och snurrar ihop den som en boll och bara ligger o dinglar inne i mitt huvud, för fy fasen, jag blir förvirrad!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KaKaN - 20 mars 2011 00:47

Underbar låt!  

Av KaKaN - 19 mars 2011 23:04


Vi börjar med det absolut enklaste.. "ny" bild på mig! :)           En väldigt fin bild enligt mig själv :)   Men sen dessa 15 intressanta sakerna om mig själv... Fruktansvärt svårt!!!   Men jag ska försöka göra ett försök.. tror...

Av KaKaN - 18 mars 2011 18:47

Då var man inne på dag 5 i min lista. Nu handlar det om mina syskon.   Syrran: Pernilla, 14 år äldre än mig. En underbar människa som alltid ställer upp när man behöver henne. En liten solstråle som förtjänar det finaste som finns!   Br...

Av KaKaN - 17 mars 2011 15:55

Dag 4 : Mina föräldrar   Mamma: En av dom bästa människor som finns. Ställer alltid upp, hjälpsam även när hon själv inte har orken osv. En ängel i mina ögon. Mer än så behövs inte skrivas.   Pappa: Finna inga ord om honom.   ...

Av KaKaN - 14 mars 2011 22:54

Så där ja.. listan rullar vidare. Nu är de dags för dag 3: "meningen bakom mitt bloggnamn"   Oh ja.. vad ska man säga? IDIOT   hmm ;) Alla är väll en idiot ibland, så varför inte döpa sin blogg till det? ;)       MEN (!!) Nu mås...

Ovido - Quiz & Flashcards