idiOt

Alla inlägg under februari 2011

Av KaKaN - 28 februari 2011 18:52

Sedan 1 månad tilbaka har jag fått kämpa för mitt liv.

En kamp som svävat mellan liv och död.

Men livet vann och nu sitter jag här och känner lycka!


Medicinen man käkar hjälper oerhört bra måste jag säga.

Nästan så jag är förvånad över dens effekt.

Men de e rätt patetiskt när man tänker efter.. 99 kr i månaden håller mig vid liv och sätter ett leende på läpparna och gör mina ögon mer piggare o gladare än på mycket länge!


Men idag kom min fina Zvea hem igen <3

Som jag saknar det lilla livet :D

Fast hon växer som bara den! haha


Just nu ligger hon o snarkar i sängen helt utslagen ;)

Trodde inte hon kunde snarka något speciellt, men fy fasen, här sågas de som bara den ;P


   En favorit i repris, så vacker på detta fotot :)


Men nu ska denna damen fortsätta med sin läxa, denna Etik uppgiften tar död på min hjärna och snurrar ihop den som en boll och bara ligger o dinglar inne i mitt huvud, för fy fasen, jag blir förvirrad!!



Av KaKaN - 21 februari 2011 22:33

Lycka!

 

Jag kan äntligen säga att jag börjar njuta av mitt liv igen! Som jag har längtat!

För enbart någon vecka tillbaka så såg jag slutet av mitt liv, orkade inte, ville inte mer.

 

Men nu jävlar!

 

Jag är tillbaka!

Och jag är här för att stanna ;)

 

Ska snart börja blogga igen för er, va så lugna!

Har rätt många som trotts mitt uppehåll läst min blogg varje dag. Nyfikna jävlar ;)

 

Jag ska bara lära mig känna mina nya känslor så ska ni få börja höra om mitt otroligt tråkiga liv igen ;)

Av KaKaN - 12 februari 2011 15:47

Solen skiner idag, är underbart att titta ut :)

Höra fåglarna kvittra, våren på G??


Morsan va här idag med, veckans handling.

Huvudet känns fortfarande som potatismos från igår, men lite bättre iallafall, så de är på rätt väg! :)


Pratade även om att jag under lovet kanske ska åka iväg o slippa Klippan för ett tag.

Ska prata mer imorgon med henne om det.

Men jag hoppas verkligen jag får hjälpen av henne så jag kan göra det.

Behöver komma iväg o må bra :)

Känns som det bara blir värre av att va i denna skit hålan!!


Behöver skratta, se nya miljöer, kärlek o allt som jag kan få :)


Nu ska jag lägga mig i soffan, blev trött som fan trotts jag sov till 11 idag hehe


Hoppas ni andra där ute haft en underbar dag i solen.

Av KaKaN - 11 februari 2011 21:45

Sitter här med några jävla ångest attaker...

Hjärtklappning till max!!

Funderar snart på att ringa ett litet samtal, men var gör jag då av mitt hjärta? Hon kan ju inte va ensam...

Usch, vilken jävla kväll!

Värsta på mycket länge ;(


  

Av KaKaN - 11 februari 2011 16:19

Ja pojkar kommer alltid va pojkar o aldrig växa upp!

Och jag kommer då aldrig sluta förvånas över hur sviniga dom kan va!

Otrogna och en jävla massa lögner! Usch!

Men mig ska man inte leka med, jag avslöjar svinen!

Hämnden är ljuv heter det ju ;)

 

Men jag är jävligt glad över att jag kan få en annan människa att förstå vilket svin det är, glädjas över att den människan ska slippa leva i en lögn som dom flesta redan känner till. Tänker på dig!

 

NÅVÄL!

 

Idag snöa det igen, rätt mö!!

 

  

 

Man ser tyvärr rätt dåligt på bilden.. men ja, de e snö iallafall :P

 

Sen hade jag en super mysig hund idag, skulle mysa massor :D

 

  

 

En jätte dålig bild, men ni ser kanske hur hon ligger endå :)

 

Nu ska här tas en dusch, ut i snön och sen äta lite mat.

Kanske göra färdigt ett skolarbete så det är lite mindre att göra imorgon :)

Och idag har jag sökt jobb oxå, klapp på axlen till mig ;)

Av KaKaN - 11 februari 2011 02:01

Nån Fredde som läser min blogg, kommenterar ibland.

Nu skrev han om att denna person kommer ner till Malmö och undrar hur långt det är till mig.. vem fan är du??

Tror du på allvar jag träffar någon som dig?

Ingen jag känner, någon som läser om mitt liv, aldrig!!

 

 

Men det jag börjar bli rädd för är att jag för 3:dje dagen i rad glömmer bort att slå av spisen!!

Första dagen på högsta värmen (6:an) Igår på 4;an..

Idag på 2:an.. imorgon? Förhoppningsvis på 0:an!!

 

Vad händer med mitt huvud lixom? Hur kan jag glömma något så viktigt!

Tar lixom inte 10 min att komma på det, nej nej!

3 timmar idag!

Sjukt för fan!

Kommer ju sluta på värsta tänkbara sätt om jag inte skärper mig!

Hade ju tänkt att gå o lägga mig, bara tur jag gick till köket först!

Av KaKaN - 10 februari 2011 15:48

Ja då va det helg igen för mig, längtat hela veckan.

Men när vi slutade och va påväg hem så va den inte alls efterlängtad...

En helg i ensamhet.. börjar hata det mer o mer.

Kanske beror på att tjejerna i klassen pratar om sina liv?

Barn, killar osv.. aldrig ensam, alltid fullt med kärlek på ett eller annat sätt.. och jag då? Helt ensam.

Ingen att laga mat till, ingen att mysa med framåt kvällen, ingenting..


Visst, jätte skönt att va singel samtidigt, "njuter" för första gången i mitt liv av att bo själv och utan krav från någon annan.

Men man saknar det lilla extra. Svårt att undvika lixom..

Någon att visa uppskattning till.

Men det får komma när det kommer, trött på idioter man träffat änsålänge. Bara lögner o svek hela tiden!


Nåväl, nu ska jag sova nån timme. Trött som ett as!


Men provet gick riktigt bra idag! Trotts jag inte tränat ett skit på de :)

Men man har erfarenheten från jobb när det handlar om medicinering till äldre, så man har en del i sig sen tidigare :)


Men helgen lär nog bestå av att söka jobb, både i skåne och utanför!

Lite plugg o en jävla massa dötid!


...

Av KaKaN - 9 februari 2011 20:50

Blåste ju som satan igår, så på vägen till plugg så möttes man av denna bilden! hahaha


  


Knäckt på två ställen, inte illa ;)


Sen så måste jag tjata om min ängel lite :)

Denna bilden tog jag idag, så vacker den blev!


  


En som verkligen sätter ett leende på läpparna, underbara hund! <3


Sen fick hon ju ett stort ben av syrran (moster) för någon dag sedan.

Den är hon så stolt över :D


  


Imorgon är de plugg! Prov, inte läst på ett skit.. får gå som det går.

Men tror jag kan det en del redan som tur är!

Bara hon inte krånglar till de för mycket ;)

Ovido - Quiz & Flashcards