idiOt

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

nytt foto och 15 "intressanta" saker om mig själv.

Av KaKaN - 19 mars 2011 23:04

Vi börjar med det absolut enklaste.. "ny" bild på mig! :)


     


En väldigt fin bild enligt mig själv :)


Men sen dessa 15 intressanta sakerna om mig själv...

Fruktansvärt svårt!!!


Men jag ska försöka göra ett försök.. tror inte de blir så intressant dock.


1: Har tatueringar som min mamma inte vet om och som jag inte vågar visa.. trotts jag är 24 år. Mes! haha


2: Har valt bort alla falska människor i mitt liv.


3: Har/haft 3 hundar i mitt liv, Stina, Fanny och nu Zvea.


4: Haft 2 möss och 2 råttor i mitt liv, vill gärna ha råtta igen.


5: Gått special skola i åk 9, där dagarna bestod av lunarstorm eller gym träning med ena läraren 3 dagar i veckan, och utflykt med rektorn en dag i veckan där hon bjöd oss på mat. Gick ut 9:an med 30 poäng.


6: Gick ut åk 8 med enabart streck, inte ens IG i något ämne.


7: Är en typsik sista minuten människa. Drygar alltid ut allting som måste göras, städning, handling.. allt!


8: Är jätte dålig på att höra av mig till folk, livrädd att bli som pappa, sitta ensam utan familj o vänner o enbart ha hunden. Börjar bli så men måste ta o ändra på de inom en snar framtid!


9: Inte haft någon semester på sommaren sen den dagen jag började jobba som 16 (?) åring, enbart 1 vecka eller liknande.


10: Har oerhört svårt för att kunna lita på folk.


11: Ställer gärna upp för vänner när jag kan o behövs.


12: Tror att folk man inte pratat med mer än 1 gång inte känner igen en ute på stan osv trotts jag känner igen dom. Vilket dom säkert gör.


13: Följer Big Brother. Varför har jag ingen aning om, totalt värdelöst program! Men missbildade människor kan va rätt intressanta att se på.


14: Har oerhört svårt för att hålla käften, fråga mina klasskamrater.. stackare! hehe.. Men kommer de upp något i mitt huvud så får jag nästan en känsla av att jag måste säga de typ direkt, annars glöms de bort lika snabbt igen.


15: Har aldrig sett en star wars film eller bond film. CP filmer för fasen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KaKaN - 20 mars 2011 00:47

Underbar låt!  

Av KaKaN - 18 mars 2011 18:47

Då var man inne på dag 5 i min lista. Nu handlar det om mina syskon.   Syrran: Pernilla, 14 år äldre än mig. En underbar människa som alltid ställer upp när man behöver henne. En liten solstråle som förtjänar det finaste som finns!   Br...

Av KaKaN - 17 mars 2011 15:55

Dag 4 : Mina föräldrar   Mamma: En av dom bästa människor som finns. Ställer alltid upp, hjälpsam även när hon själv inte har orken osv. En ängel i mina ögon. Mer än så behövs inte skrivas.   Pappa: Finna inga ord om honom.   ...

Av KaKaN - 14 mars 2011 22:54

Så där ja.. listan rullar vidare. Nu är de dags för dag 3: "meningen bakom mitt bloggnamn"   Oh ja.. vad ska man säga? IDIOT   hmm ;) Alla är väll en idiot ibland, så varför inte döpa sin blogg till det? ;)       MEN (!!) Nu mås...

Av KaKaN - 13 mars 2011 17:26

Varför började jag blogga?   Det svaret är väldigt enkelt. För att dela med mig av mitt otroligt tråkiga liv till er nyfikna jävlar ;)   Men även för det är sjukt skönt att ibland bara få skriva av sig!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards