idiOt

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Jag kan känna lycka igen!

Av KaKaN - 21 februari 2011 22:33

Lycka!

 

Jag kan äntligen säga att jag börjar njuta av mitt liv igen! Som jag har längtat!

För enbart någon vecka tillbaka så såg jag slutet av mitt liv, orkade inte, ville inte mer.

 

Men nu jävlar!

 

Jag är tillbaka!

Och jag är här för att stanna ;)

 

Ska snart börja blogga igen för er, va så lugna!

Har rätt många som trotts mitt uppehåll läst min blogg varje dag. Nyfikna jävlar ;)

 

Jag ska bara lära mig känna mina nya känslor så ska ni få börja höra om mitt otroligt tråkiga liv igen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KaKaN - 20 mars 2011 00:47

Underbar låt!  

Av KaKaN - 19 mars 2011 23:04


Vi börjar med det absolut enklaste.. "ny" bild på mig! :)           En väldigt fin bild enligt mig själv :)   Men sen dessa 15 intressanta sakerna om mig själv... Fruktansvärt svårt!!!   Men jag ska försöka göra ett försök.. tror...

Av KaKaN - 18 mars 2011 18:47

Då var man inne på dag 5 i min lista. Nu handlar det om mina syskon.   Syrran: Pernilla, 14 år äldre än mig. En underbar människa som alltid ställer upp när man behöver henne. En liten solstråle som förtjänar det finaste som finns!   Br...

Av KaKaN - 17 mars 2011 15:55

Dag 4 : Mina föräldrar   Mamma: En av dom bästa människor som finns. Ställer alltid upp, hjälpsam även när hon själv inte har orken osv. En ängel i mina ögon. Mer än så behövs inte skrivas.   Pappa: Finna inga ord om honom.   ...

Av KaKaN - 14 mars 2011 22:54

Så där ja.. listan rullar vidare. Nu är de dags för dag 3: "meningen bakom mitt bloggnamn"   Oh ja.. vad ska man säga? IDIOT   hmm ;) Alla är väll en idiot ibland, så varför inte döpa sin blogg till det? ;)       MEN (!!) Nu mås...

Ovido - Quiz & Flashcards