idiOt

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

hur mycket orkar man?

Av KaKaN - 11 februari 2011 21:45

Sitter här med några jävla ångest attaker...

Hjärtklappning till max!!

Funderar snart på att ringa ett litet samtal, men var gör jag då av mitt hjärta? Hon kan ju inte va ensam...

Usch, vilken jävla kväll!

Värsta på mycket länge ;(


  

 
 
Ingen bild

Camilla6andersson@hotmail.com

12 februari 2011 19:23

Ta det lugnt , gå ut en promenad med hunden så du får frisk luft. Jag har själv svår ångest , istället föf att gå på en massa piller så har jag börjat träna! Det hjälper riktigt bra mot ångesten:) du kan ju inte ha det så lilla vännen :)

KaKaN

12 februari 2011 21:54

Fina du :)
Den värsta ångesten kommer på kvällen.
Då det blir som värst..
Men det kommer gå över :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KaKaN - 20 mars 2011 00:47

Underbar låt!  

Av KaKaN - 19 mars 2011 23:04


Vi börjar med det absolut enklaste.. "ny" bild på mig! :)           En väldigt fin bild enligt mig själv :)   Men sen dessa 15 intressanta sakerna om mig själv... Fruktansvärt svårt!!!   Men jag ska försöka göra ett försök.. tror...

Av KaKaN - 18 mars 2011 18:47

Då var man inne på dag 5 i min lista. Nu handlar det om mina syskon.   Syrran: Pernilla, 14 år äldre än mig. En underbar människa som alltid ställer upp när man behöver henne. En liten solstråle som förtjänar det finaste som finns!   Br...

Av KaKaN - 17 mars 2011 15:55

Dag 4 : Mina föräldrar   Mamma: En av dom bästa människor som finns. Ställer alltid upp, hjälpsam även när hon själv inte har orken osv. En ängel i mina ögon. Mer än så behövs inte skrivas.   Pappa: Finna inga ord om honom.   ...

Av KaKaN - 14 mars 2011 22:54

Så där ja.. listan rullar vidare. Nu är de dags för dag 3: "meningen bakom mitt bloggnamn"   Oh ja.. vad ska man säga? IDIOT   hmm ;) Alla är väll en idiot ibland, så varför inte döpa sin blogg till det? ;)       MEN (!!) Nu mås...

Ovido - Quiz & Flashcards