idiOt

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Sex frågor.

Av KaKaN - 22 januari 2011 12:41

Frågor och svar om olika sex frågor från tidningen SOLO.


  1. Varför är vissa snoppar sneda vid stånd? - För att svällkropparna har olika längd och därför sväller lite ojämnt.
  2. Kan man ha olivolja som glidmedel? - Ja men inte tillsammans med kondomer.
  3. Varför somnar killar efter sex? - Hjärnan producerar massor av hormonerna oxytocin och vasopressin. Det får vår stressnivå att sänkas och eventuell ångest dämpas kraftigt, det skapar ett lugn i kroppen som gör att man blir avslappnad, alltså gör inte kroppen att man somnar. Det är samma för både killar och tjejer, så att killen skyller på att han inte kan hjälpa det ljuger ;)
  4. Hur kan en kille fejka en orgasm? - Killar kan komma utan att ejakulera. (spruta)
  5. Varför gråter vissa efter sex? - Sex frigör massor av hormoner, det gör att vissa av oss blir mer känslosammare än andra.
  6. Är analsex äckligt? - Nej men berätta inte för mormor.
  7. Hur mäter man längden på en penis? - Från roten på ovansidan och till toppen.
  8. Blir man slappare där nere om man har mycket sex? - Nej, tvärt om så tränas musklerna.
  9. Kan han kissa inuti mig? - Ja det kan han, men han måste be om lov innan! haha
  10. Får tjejer oxå morgonstånd? - Ja men det märks inte lika tydligt.
  11. Varför får man morgonstånd? - För man slappnar av så pass mycket under sömnen att svällkropparna fylls med blod.
  12. Kan man se på någon annan kroppsdel hur stor en kille har? - Nej.
  13. Kan killar va allergiska mot sin egen sperma? - ja.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KaKaN - 20 mars 2011 00:47

Underbar låt!  

Av KaKaN - 19 mars 2011 23:04


Vi börjar med det absolut enklaste.. "ny" bild på mig! :)           En väldigt fin bild enligt mig själv :)   Men sen dessa 15 intressanta sakerna om mig själv... Fruktansvärt svårt!!!   Men jag ska försöka göra ett försök.. tror...

Av KaKaN - 18 mars 2011 18:47

Då var man inne på dag 5 i min lista. Nu handlar det om mina syskon.   Syrran: Pernilla, 14 år äldre än mig. En underbar människa som alltid ställer upp när man behöver henne. En liten solstråle som förtjänar det finaste som finns!   Br...

Av KaKaN - 17 mars 2011 15:55

Dag 4 : Mina föräldrar   Mamma: En av dom bästa människor som finns. Ställer alltid upp, hjälpsam även när hon själv inte har orken osv. En ängel i mina ögon. Mer än så behövs inte skrivas.   Pappa: Finna inga ord om honom.   ...

Av KaKaN - 14 mars 2011 22:54

Så där ja.. listan rullar vidare. Nu är de dags för dag 3: "meningen bakom mitt bloggnamn"   Oh ja.. vad ska man säga? IDIOT   hmm ;) Alla är väll en idiot ibland, så varför inte döpa sin blogg till det? ;)       MEN (!!) Nu mås...

Ovido - Quiz & Flashcards