idiOt

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Godmorgon!

Av KaKaN - 21 januari 2011 12:42

Även om klockan är snart 1 och jag varit vaken sen 11... men va fan, Godmorgon på er!


Sitter och lyssnar på Cornelis Vreeswijk efter att ha ätit frukost.

Vilken låtskrivare han är! Magisk!


Men natten som varit.. den vill jag fan inte va med om igen, lyckades somna framåt 6 tiden imorse... Vaknade var 10 min i 2 timmar av mardrömmar.. så 3 timmar ordentlig sömn är vad jag fått...

helt jävla hopplöst faktiskt!


Men äh! Ta och städa här hemma, en lång dusch och ta hand om mig själv lite.


Fredag, har vin o sådant, men känner inte för att dra ut idag.

Så det får bli en mys dag hemma med Zvea :)


Hoppas ni andra får en underbar Fredag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KaKaN - 20 mars 2011 00:47

Underbar låt!  

Av KaKaN - 19 mars 2011 23:04


Vi börjar med det absolut enklaste.. "ny" bild på mig! :)           En väldigt fin bild enligt mig själv :)   Men sen dessa 15 intressanta sakerna om mig själv... Fruktansvärt svårt!!!   Men jag ska försöka göra ett försök.. tror...

Av KaKaN - 18 mars 2011 18:47

Då var man inne på dag 5 i min lista. Nu handlar det om mina syskon.   Syrran: Pernilla, 14 år äldre än mig. En underbar människa som alltid ställer upp när man behöver henne. En liten solstråle som förtjänar det finaste som finns!   Br...

Av KaKaN - 17 mars 2011 15:55

Dag 4 : Mina föräldrar   Mamma: En av dom bästa människor som finns. Ställer alltid upp, hjälpsam även när hon själv inte har orken osv. En ängel i mina ögon. Mer än så behövs inte skrivas.   Pappa: Finna inga ord om honom.   ...

Av KaKaN - 14 mars 2011 22:54

Så där ja.. listan rullar vidare. Nu är de dags för dag 3: "meningen bakom mitt bloggnamn"   Oh ja.. vad ska man säga? IDIOT   hmm ;) Alla är väll en idiot ibland, så varför inte döpa sin blogg till det? ;)       MEN (!!) Nu mås...

Ovido - Quiz & Flashcards