idiOt

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

skit dag men underbara vänner

Av KaKaN - 18 januari 2011 16:23

Ja denna dagen har varit riktigt bull!

Allt känns så meningslöst.. ingen livsgnista för fem öre denna dagen.

Men jag förstår inte varför.. gårdagen va kanon.

Längesen jag va så pigg som igår.

Oh så vaknar man idag och allt är åt helvete.

Så jävla illa att jag börjar gråta under lektionstid.

Men vet inte ens varför jag gjorde det.. fattar inget :( 

Finns inget så direkt som gör att jag känner mig så pass nere att jag gråter.. men rätt vad det var så kom det.

Men underbara vänner i klassen.

Kristin tog min hand direkt, Ida hämtade en bit papper direkt.

Om någon gjorde något mer vet jag inte, men jag kände att folk brydde sig om mig från alla håll, oerhört tacksam!

Blir så glad av det, tack alla :)


Men ny dag och nya tag imorgon!

Hoppas ni andra haft en bättre dag iallafall :)

 
 
Ingen bild

Emma

18 januari 2011 17:23

Karin min kära. Ibland har man hemska dagar och det får man lov att ha. Man behöver inte heller ursäkta sig. Det kan inte vara solsken alltid,tror inte att det är så för någon. Hoppas det känns bättre nu. Vi ses imorgon min sköna höna ;-).

KaKaN

18 januari 2011 17:26

Nej det har du så rätt i :)
Är övertygad om att morgondagen kommer bli bättre, sällan man har 2 dåliga dagar i rad som tur är :)
Ses imorgon, kom inte försent ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KaKaN - 20 mars 2011 00:47

Underbar låt!  

Av KaKaN - 19 mars 2011 23:04


Vi börjar med det absolut enklaste.. "ny" bild på mig! :)           En väldigt fin bild enligt mig själv :)   Men sen dessa 15 intressanta sakerna om mig själv... Fruktansvärt svårt!!!   Men jag ska försöka göra ett försök.. tror...

Av KaKaN - 18 mars 2011 18:47

Då var man inne på dag 5 i min lista. Nu handlar det om mina syskon.   Syrran: Pernilla, 14 år äldre än mig. En underbar människa som alltid ställer upp när man behöver henne. En liten solstråle som förtjänar det finaste som finns!   Br...

Av KaKaN - 17 mars 2011 15:55

Dag 4 : Mina föräldrar   Mamma: En av dom bästa människor som finns. Ställer alltid upp, hjälpsam även när hon själv inte har orken osv. En ängel i mina ögon. Mer än så behövs inte skrivas.   Pappa: Finna inga ord om honom.   ...

Av KaKaN - 14 mars 2011 22:54

Så där ja.. listan rullar vidare. Nu är de dags för dag 3: "meningen bakom mitt bloggnamn"   Oh ja.. vad ska man säga? IDIOT   hmm ;) Alla är väll en idiot ibland, så varför inte döpa sin blogg till det? ;)       MEN (!!) Nu mås...

Ovido - Quiz & Flashcards